SaraIdaSofia! -

åhå!

Nu åkte just vickan, de blev ganska sent för både hon och jag är lediga imorrn =) Så imorrn blir de nog en vända på stan med denna donna! Himla trevligt! har några saker jag skulle vilja inhandla nämligen..
Ikväll såg vi iaf på desperata husfruar och käkade frukt :) Älsklingen vek in årorna i samma veva som att vi bytte kanal till 5:an! hehe! Puss.. Efter dh blev de little man, eller vad den nu hette.. Himla rolig film om jag får säga de själv =)

Imorrn ska jag försöka vara mer duktig än idag, jag ska banne mig kämpa för att ta mig upp i tid så jag hinner duscha och göra mig iordning och laga lunch åt min man innan klockan 11... Jag ska försöka iaf! Sen om jag lyckas är en annan sak! hehe!
Nu hade jag tännkt plocka undan de som jag och vickan drog fram och sedan blir det att krypa ner i sängen hos min älskling som redan ligger och snarkar =) Han är bannemig söt när han sover, spec när han fryser för då kan han ligga och hålla om mig hela natten och hur mysigt är inte det???..
Eventuellt kanske jag fastnar framför 2,5 men! Men förhoppningsvis inte =P Hahha!
Nog om det!!! Sovgott! Puss

Älskar dig Alexander!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0