SaraIdaSofia! -

blää!

Idag fick jag ju hämta min väggdekoration, när vi sen öppnade den och kollade så var den trasig och nästan inge lim på.. Så de var mindre bra. Jag bestämde mig att ringa till vinyldekor och berätta detta bara för att få gnälla av mig och snäll som hon var så ska hon skicka en ny gratis med extra klister. Så himla snällt!
Jag vart så glad. Jag hade lixom förväntat mig att hon skulle säga att det var jag som hett sönder den och att det visst var klister. Men så vart det inte, så nu åker den gamla i soptunnan medans jag får invänta den nya =)
änbda skillnaden mellan dom var att den nya är mycket blankare och mer klister på!
Så detta kommer bli bra tillslut ändå =)
Tack för det!!!

Nu är vickan här och vi ser desperata husfruar! Himla mys, älsklingen ville inte se de så han gick och la sig :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0