SaraIdaSofia! -

Christmas spirit!!!!

Denna kväll var totally perfect!!! Min pojke är så himla underbar.. efter den underbara middagen blev de att mysa ner oss i soffan och kika på en film, santa buddies!! Så himla mysig film! Värsta julkänslan man fick...
Nu sitter älsklingen och ser på nåågon smartguy som går på lina.. Han var inte dålig kan jag meddela :)
Snart nalkas sängen så vi inte sover bort hela morgondagen.
Imorgon är jag ledig och de känns väl sådär.. på gott och ont om man säger så.. Jag har ju banne mej inte jobbat mycket dom senaste två månaderna kan man lugnt säga.. Är väl uppe i typ 5 eller 6 dagar skulle jag tro.. Kasst värre... Men men så kan de gå när inte haspen är på!!

Imorgon har vi inga direkta planer, jag hoppas dock att det inte regnar så oförskämt mycket... Ogillar detta väder skarpt. Kan inte snön komma bara så att vi kan få en riktig julkänsla? Det är ju faktiskt 1:a advent nu på söndag, precce om en vecka dvs.. Då blir de att pynta och göra de julfint här hemma,, Blir väl också en släng pepparkaksbak hoppas jag på:)







Störtskön film :]

Tack för en underbar kväll älskling!
Jag hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig
och att du gör mig otroligt lycklig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0