SaraIdaSofia! -

God afton!

Nu är vi nyss inkomna från en långrpommis, denna gång tog vi våra kära hundar och gick runt omberget =) Himla mysigt att vara ute och promenera, om jag får säga de själv! skönt också att slippa promenera i regn utan nu fick man vara torr när man kom hem! Skål för det! Idag åkte vi upp på arbetsförmedlingen och sen tog vi en vända på stan innan vi åkte hem.

Nu ska vi strax börja på att laga middag, stuvade makaroner och korv =D Inte de minsta fel! Mums!
Sen ikväll klockan nio så ska jag åka och träna, tror även min käre sambo ska följa med och kika på :)
Sen blir det bara att åka hem och krypa ner i sängen, kanske en film att somna till men inte mycket mer än så! klockan är ju trots allt typ 11 när vi kommer hem från träningen..
Imorgon är det tisdag och japp japp jag är ledig igen =P Himlarns vad bra jag börjar bli på att vara ledig!!
Näe nu är de bäst att gå och kolla hur det går för maten.
//Puss//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0