SaraIdaSofia! -

Godkvällers!

Träningen ikväll gick väl sådär,vår tränare låg sjuk. Så vi spelade hela träningen =P Men de var ju kul iaf :P haha
Nu håller min älskling på att göra matlåda åt mej som jag kan ha med mej på jobbet imorgon och jag sitter vid datorn och nördar mej :P Ska strax krypa isäng!! Är riktigt trötter faktiskt!!! 
Imorgon kommer att bli en låång dag, de känner jag på mig! Men men bara att gilla läget och le och vara glad :) haha! 
Imorrn är de tisdag och efter jobbet ska jag bänka min röv i soffan och inte göra ett knyst! Ska bara se film och mysa heela kvällen lång.. Å Sen blir det att krypa isäng i tid så att jag är utvilad på onsdag!!! Skulle ju som inte vara fel :) 
Näe nu har klockan rusat iväg och jag hade hoppats på att hinna lägga mej innan halv och jag har endel saker kvar att kika på datorn! Så sovgott! Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0