SaraIdaSofia! -

HoHo!

Hej! Imorse var jag inte så duktig som jag hade hoppats på, älsklingen kom hem på lunch klockan 11 moch då sov jag som en gris. Så jag hade inte ens lagat någon lunch åt honom.. Stackarn! Som tur är förväntar han sig inte det och blev inte arg, som jag hade blivit :P haha!
Idag ska jag städa, eftersom vi blev klar med tapetseringen så sent igår så hann vi inte plocka undan och städa bort så de är var jag ska roa mej med idag =)
Sen hade jag också tänkt tvätta och gå en lång promenad med våra kära hundar! Som just nu har rally genom lägenheten haha!

Nu är de snart helg och de känns himla skönt. Även fast jag har vart ledig nu i evigheter (känns de som) så är veckorna inte lika som helgen, dels för att på helgen är min älskling ledig också och på helgen har man inga måsten! Det kan inte bli bättre!
Näe nu måste jag verkligen sätta igång! Det ser ut som andravärldskrigen har hållit till i vårat kök + vardagsrum! ;P
Ha en trevlig dag !!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0