SaraIdaSofia! -

I got my angel now!!!

Träningen gick hur bra som helst =) Himla duktiga var vi =)
När jag sedan kom hem blev jag så himla glad. Älsklingen hade tänt ljus i hela lägenheten, dukat och lagat middag. Han hade även dukat huuur fint som helst, med servetter och "fin glas" och ishjärtan. Å jag hade ett rosa hjärta på min tallrik å allt var så himla fint gjort! Jag borde ha tagit kort på allt för att ni skulle fått sett hur himla fint och mysigt han gjort det.. Å efter jag ätit upp maten så börjar jag plocka bort, då säger han att han fixar det och att jag ska hoppa in i duschen...
Jag måste ju ha världens bästa pojkvän :)
Han vet exakt hur han ska göra mig lycklig och få mig att känna mig speciell!
Du är underbar älskling!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0