SaraIdaSofia! -

jappjapp!

Nu är mitt morgonkaffe förtärt och jag har även suttit bänkad framför smallville!
Himla mysigt att ligga nerbäddad i soffan sådana här dagar när det bara är grått och trist utomhus!
SNart kommer min käre sambo hem på lunch och han hade sån tur (eller jag som slipper laga) att han fick lasagne av min mamma igår.. Det blev lasagne över från middagen igår som Alex då fick ta med sig hem och som han får äta idag. Så idag blir det inte att laga någon lunch :)
Måndagar är alltid en seg dag på veckan så därför hade jag tänkt ha denna dag ganska oplanerad, har bara ett måste och det är att tvätta lite men de är ju snabbt gjort!

Våran hyresvärd var också förbi imorse och han ska fixa lite småsaker i veckan så de kommer bli bra, han ska bla fixa lister runt fönstrena så dom slutar dra kallt... För det gör fan mycket om det drar kallt från fönstren.. Men men så kan de gå. Fixat ska de bli och det är ju himla bra!
Nu ska jag ta och avancera till soffan igen, våra bästa år på tv ju ;) hahahah!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0