SaraIdaSofia! -

ming!

Hallå där!
Träningen gick sådär, kände mig mest bara på dåligt hurmör, vet dock inte riktigt varför man alla har väl en dålig dag ibland?
Nu är jag iaf hemma och ska strax hoppa in i duschen och sen blir det att se lite tv innan jag ska krypa isäng, nu har jag gjort helg och imorrn väntar idol! Tove och Erik.. Dom kan inte misslyckas!!! Jag tror det kommer bli grymt! Jag tror också att Erik kommer att vinna hela skiten =) Han är ju klockren!!
Imorgon hade jag tänkt ta mig ut och springa på förmiddagen och sen kanske sola, om jag får tid över.. Jag är också lite sugen att åka upp till stan =) Hittade en himla fin tavla på EXPO som jag är lite smygsugen på! Det är en stoor tavla =) Skulle bli super tror jag! Men vi får som sagt se vad morgondagen bjuder på. Vips vad de är så tar jag mig inte upp förän 12 eller så och så är nästan hela dagen borta!
Jag borde också stor städa, vilket vi i denna familj brukar göra på fredagar... Men då skulle de ju vara snäll av mig om jag gjorde det så de är fint när älsklingen kommer hem och så slipper han hjälpa till.. Han jobbar ju faktiskt imorrn medans jag är ledig =P hehe!

Näe nu är de bäst att ja hoppar in i duschen innan klockan rusar iväg alldeles för mycket! PussPuss
Jag älskar dig så otroligt mycket! Du är mitt ALLT!!! Puss på dig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0