SaraIdaSofia! -

nattinatt!

Vad är mitt problem egentligen? Varför kan jag inte vara trött på nätterna? Trots att jag kliver upp någorlunda tidigt så är jag ändå käppvaken på nätterna. Himla drygt om jag får säga det själv, sen när väl väckaren ringer så är jag HELT död... Jag får ordagrant släpa mig upp ur sängen för att jag sovit så dåligt på natten... Himla jobbigt!
Även fast jag är aktiverad och sysslosätter mig på dagarna så har jag så mycket energi på natten, jag blir trött vid 6-7 tiden på kvällen men sen vid 11 så är jag klar vaken. Vad gör man?

Nu är klcokan snart halv ett och jag har just klivit upp ur sängen för att jag inte kudne sova.. Så nu sitter jag här och hoppas på att john blund kan ta en runda förbi mej!
Imorgon är det torsdag och snart är veckan slut. Tiden bara rusar iväg..
Näe nu ska jag ta och läsa en bok för det brukar man bli pömsig av..
Sovgott!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0