SaraIdaSofia! -

Oh my lord!

Idag har varit en jobbig dag, både psykiskt och fysiskt!
Först började de med att jag klev upp 5 imorse, 6 böjade jag jobba, jobbade sedan i 11 timmar, sen direkt vidare på vårdcentralen för vaccination!!! Jag har svinet i mig nu!

men de hela är lite kul. Vi kom på vårdcentralen och fick en lapp av rödakorset som vi skulle fylla i, sen gick vi in och satte oss i väntesalen, efter 7 minuter blev de alex tur och strax efter fick jag stappla mig in.. Sprutan kändes inte och jag svimmade inte =P hur bra var inte det?
Jag hade också ringt min far och sagt att dom skulle komma in och vaccinera sig.. När vi ska gå därifrån så mötte jag min pappa! Han hade nekats att ta vaccnet.. Det hela grundar sig på att idag var bara för riskgrupper.. Men jag hade smitit in =p haha! Inte med min mening dock..
Men nu är de gjort, återstår väl att se hur jag mår imorgon.. Men än så länge kan jag gå vanligt både bak och fram och jag är inte förlamad..
Dock har jag träningsvärk i armen..
Nu blir det middag Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0