SaraIdaSofia! -

Sådärja!

Idag är jag benne mig uppe i tid =) Klockan är nu kvart över 9 och jag sitter redan här =) Himla bra!
dock är jag lika trött som en åsna men de får gå bra, jag hade tänkt koka mig en kopp kaffe och bädda ner mig i soffan ett slag och bara känna lugnet.
Sen om ett tag hade jag tänkt gå en promenad med dogsen, men dom ligger fortfarande och myser i sängen.. så än så länge är de bara jag som är uppe :) Så då väntar jag tills dom frivilligt kliver upp :)

Idag är det torsdag och det betyder att imorgon fyller min älskling år! Så jag borde egentligen ställa mig och baka lite småkakor :) kanske tillochmed en omgång bullar =P Men dagen är lång och klockan är ju bara 9 så jag har gott om tid på mig :)

Godmorgon på er, fortsätt gärna ge tips för vad jag skulle kunna göra i sovrummet =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0