SaraIdaSofia! -

Snöar!

Mitt paket var som sagt våran efterlängtade väggdekoration! Hurra =)
Nu har det också börjat snöa vilket är himla bra för jag längtar tills allt detta gråa och trista försvinner. Jag vill att marken ska vara vit och de ska bli lite ljusare :)
Efter jag hämtat mitt paket så gick jag in på konsum och handlade lypsyl och batterier :) Nu är jag hemma igen och ska ta och tömma tvättmaskinen och sätta igång en ny tvätt :)
Hundarna är helt tokiga dom har rally i lägenheten och busar som aldrig förr.. Så himla kul att se dom och sen har dom också dragkamp (fast det säger ju sig själv vem som vinner) =P Haha! Jag hade med mig Tempo på konsum och när jag hämtade mitt paket och han satt så duktigt utanför konsum och väntade på mig, det var första gången jag lämnat honom själv medans jag gått in och handlat men bra gick det och det var ju kul att se =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag söker också efter väggdekorationer men allt jag hittar är svindyrt eller på Ikea, men de är ju en bit att åka, vars köpte du din?

2009-11-10 @ 13:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0