SaraIdaSofia! -

so be!

Idag fick jag träffa en läkare, och tillslut fick jag veta att de är leder i handleden som har blivit inflammerade och så hade det bildats vatten i handen. Kul kul!
Nu ska jag inte böja handen något och ha den kyld i 2 dagar, är det inte lite bättre då så blir det andra åtgärder som jag helst hoppas slippa!!
Nu är också min älskling hemma från jobbet och vi har just svalt middagen =) Ikväll vet jag inte vad som händer, vi kanske ska förpassa oss en sväng till Obbola och så blir det nog att åka någonstans och låta hundarna springa och busa av sig lite =)
Imorgon är jag också ledig och de känns väl sådär.. Passande iaf när jag inte får använda min högerhand! Men samtidigt så är de drygt att vara ledig hela tiden. Alex är duktig han som sliter i och gör lite nytta!!
Näe nu blir det att kika lite tv och samråda med min käre sambo och sedan får vi se vad kvällen bjuder på för äventyr!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0