SaraIdaSofia! -

tjenixen!

Nu är jag nyss hemkommen från fotbollsträningen, när jag åkte iväg på träningen så for jag lite tidigare för jag skulle åka förbi Emma och kolla in hennes nya lägenhet som förövrigt var himla mysig måste jag säga =) på vägen dit fick jag värsta gulliga sms:et av min käre pojke, såhär stod de:

"Kör försiktigt för du vet att jag är rädd om dig, Jag älskar dig mest. Pussar"

Hur himla gulligt var inte dte kanske? Jag kunde inte göra annat än att köra försiktigt =) Himla söt karl jag har hittat! Jag älskar honom så=)
Träningen gick iaf kanoners, kondisen är väl inte på topp men de får gå ändå! Blir ju bättre för varje gång!!! Imorgon är jag återigen ledig.. Jag kanske borde sluta skriv att jag är ledig varje dag för jag tror att ni börjar vänja er vid att jag mest är ledig så jag kanske borde skriva när jag ska jobba istället ? =P
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och sen klockan 11 är de ju navy och sen blir de sängen =)
Puss



Å just ja! !! Jag måste bara berätta något skoj som hände idag.. Igår var jag och lämande in min mobil på lagning som dessutom är nästintill ny, bara en månad gamal men redan trasig!!! Men hur som helst så då fick jag en "lånetelefon" och idag så stod jag i köket och kollade ut genom fönstret.. Sen så tar jag upp mobilen för att kolla vad klockan var och just då ringde min pojke mej och jag vart livrädd och tappade ner telefonen rätt i hundarnas vattenskål ( som var ny påfylld) Hahhahaha
telefonen höll iaf som tur var men jävlar vilken lång ramsa jag svor när jag satt med mobilen i ena handen och hårtorken i andra!! Hahah!
Ibland ska man ha tur =)

Kommentarer
Postat av: felicia

fin blogg :)

läs & kommentera gärna min !

ställ en fråga i min frågestund :D

2009-11-09 @ 23:06:57
URL: http://feliciasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0