SaraIdaSofia! -

tjo!

Imorse var jag mindre duktig.. Jag klev inte upp förän halv 11 men jag hann iaf laga lunch åt min darling :)
Nu har han nyss åkte tillbaka på jobbet och jag har kokat lite kaffe och innan de fick hundarna vara ut en sväng också, ska ta en ordentlig promenad senare..
Idag har jag några todo saker, jag måste tvätta arbetskläder åt min man, tvätta mina kläder, städa undan lite och promenad med dogsen, klippa hundarnas klor och så skulle jag vilja åka in till stan en sväng!! That's it! För nu iaf!

Imorrn är de onsdag och sen är det nästan helg igen, jag har ingen aning hur det ser ut med jobb men om jag får vara ledig onsdag och torsdag så hoppas jag att jag inte behöver gå ut och jobba fredag för då förlorar jag bara på det!
Men de är väl endel av charmen med akassan!
Nu kom posten och jag har ett paket att hämta ut =) Vad kan de var? I know iknow!! =)
Nu ska jag sätta igång med min todo lista så jag får gå och hämta mitt paket snart :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0