SaraIdaSofia! -

Umeå Energi!!

Nu hade jag tänkt klanka ner lite på umeå energi!!! Såhär är det, vi har umeåenergi som våran elleverantör just nu och våran årskostnad beräknas just nu på 3600:- plus säkringsavgifter och annan skit som ligger på 500:- / år.. Så då slutar vi på en beräknad årkostnad på 4100:-
Nu har jag vart i kontakt med ett helt annat elbolag som helet boråselhandel och skulle jag byta till dom skulle våran beräknade årkostnad ligga på 2600:- och inte ett öre mer!
Så himla bra bolag... Jag var också in och kolla på www.elskling.se och där hamnar Umeåenergi på plats 30...
Boråselhandel hamnar 1:a på listan... Svårt val? Ska även kolla upp vattenfall för dom har också ganska reko priser.. Så får vi se om de blir byte av eltjosan..
Nu sitter jag i telefonkö på vattenfall, så snart får vi höra vad dom säger!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0