SaraIdaSofia! -

come on!

Jag tror att min vitaminchock börjar kicka in, känner mig faktiskt ganska pigg =) Det är bra.. Vitanminchocker behövs lite nu och då för då blir man friskers =)
Ikväll kom älsklingen inte hem förän nio men både min bror och vrickadevickan kom förbi och höll mig sällskap =) De gillas!!
Imorgon är jag åter tillbaka på jobbet, känns kul =) Ska bli så skönt att slippa sitta nerbäddad och tycka synd om mig själv =)

Något som dock är negatit är ju detta med sömn, jag har ju inte gjort annat än att legat och vilat så nu är klockan snart halv 11 och jag är så himla piggers! Not good! Näe jag ska lägga mig och läsa ett tag då kanske john blund svänger förbi ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0