SaraIdaSofia! -

Dagen före F day!

Härliga tider och veckan har rusat förbi, imorgon är det fredag ( igen ) och en lugn och skön helg väntar!
Nu är jag nyss hemkommen från jobbet och nu inväntar jag min man och sedan ska vi bege oss upp till stan och köpa en ny hatthylla om jag hittat som är såå fin och skulle passa som pricken över i:et i hallen =) Perfa!!!

Ikväll blir det IDOL mys och sedan kanske en film, de skulle inte sitta fel!
Idag på jobbet hade vi "föräldrafika" och de var så himla trevligt, träffade också en ungsnärta i sina bästa år som bara är så trevlig och rolig. så rolig att jag satt kvar och pratade med hon till klockan 4 trots att jag slutar halv 4! Så är de =)

Nu har jag iaf startat en tvätt och nu tänkta jag ta och gå en prommis med dogsen tills min älskade är hemma =)
Trevlig torsdag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0