SaraIdaSofia! -

Godkväll!

Nu har jag nyss kommit hem från träningen, skönt att komma igång igen =)
Träningen gick bra men de känns som om det var ett tag sedan man spelade fotboll, dock så var ju sista matchen i september så så himla länge sedan var det ju faktiskt inte =) Haha! Men de går bra! Kul var det iaf!!

Imorgon blir de sovmorgon och sedan ska jag städa och göra fint inför lördag =) Ev. skulle Veronica också komma förbi och snacka lite skit över en kopp kaffe =) Trevligt värre =) Jag hade också tänkt hinna baka lite smått och gott också, men vi får väl se hur mycket som hinns med =)
Nu hade jag tänkt ta en varm dusch och sen kanske kika lite på tv innan sängen ropar =)
Sovgott gott folk!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0