SaraIdaSofia! -

Godkväll!

Ikväll har vi vart hos Viktor och Pernilla och spelat ett spel dom heter D-Jay. Det är ett musikspel som är riktigt kul faktiskt!  Dock hann vi inte spela så himla länge eftersom Alexander ska upp och jobba imorgonitti! Men de var kul så länge de vara =)

Imorgon är jag också ledig.. Börjar bli en vana. Detta är inte bra! Tur att Alexander är så himla duktig och går och sliter på jobbet varje dag medans jag är hemma. Dock är jag en duktig "hemmafru" hahahaha!
Jag städar diskar och tvättar =) ;P
Nu hade jag tänkt sätta mig ner i soffan och kika på navy som börjar klockan 11 och efter det blir det att krypa i säng!

Imorgon hade jag tänkt baka lite och städa eftersom jag fyller år på Onsdag så har jag endel göra =) Men de blir bra!

Detta spel tror jag att det var =) Himla roligt iaf =)


Jag älskar dig Alexander Lindström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0