SaraIdaSofia! -

Godmorgon!

Denna morgon blev inte riktigt som jag planerat!! Jag hade tänkt kliva upp i bra tid och vända på dygnet eftersom jag förmodlingen ska jobba nu resten av veckan.. Men så blev inte fallet. Jag vaknade när älsklingen kom hem på lunch.. Dvs klockan 11. Jag har sovit som en stock och jag har inte vaknat av att han ringt inget.
Så min käre man fick laga sin egen lunch medans jag försökte pallra mig upp som en död ko!!!
Men så kan det gå! Nu är jag iaf uppe och nu tänkte jag baka kola kakor och städa lite. för om jag jobbar imorrn och på onsdag kommer jag aldrig ha någon ork kvar till städ och bak. Så de är bäst att jag passar på!!!
Ha en trevlig dag =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0