SaraIdaSofia! -

godmorgon!

Jag kunde inte åka på jobbet imorse..Så ont hade jag, så nu har jag legat i soffan hela morgonen och tyckt synd om mig själv, jag klev upp när älsklingen for på jobbet för de fanns inte en chans att jag skulle kunna sova.. Men Men nu känns de lite bättre iaf! Dock fullproppad med pronaxen men de är banne mig de enda som hjälper.
Jag blir alltid liggandes 1 dag i månaden. Det är inte kul.. jag har verkligen försökt allt, men inget fungerar. den där dagen kommer alltid komma ändå. Någon som har ett tips vad man kan göra?

Hur som haver, idag ska jag på min ansiktsbehandling klockan 5 och sen får vi se va som händer i helgen, någon dag blir iaf middag och öl =) haha! Nu har jag just hittat orken att resa mig från soffan och köra igång en tvätt.. Nu blir det att fösöka plocka undan litegranna!
Trevlig helg på er alla =) PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0