SaraIdaSofia! -

godmorgon!

Nu är jag uppe!!! Inte den piggaste men vafan jag sover då inte bort hela dagen iaf =) Dock så skulle jag behöva sove mer eftersom de inte blev sådär super tidigt igår. Näe nu ska jag sluta gnälla. Jag är uppe iaf =) Å har just vart ute med hundarna.. Kan meddela att de är ingen super värme ute. Huvva!
Nu hade jag tänkt koka mig lite kaffe och rosta en macka med salami och ost på =) Mums! Inte fel någonstans, och så ska jag sätta mig i vårat mörklagda vardagsrum och bara mysa..
Egentligen skulle jag ha hett upp ena rullgardinen så jag kan kika ut och inse hur himla skönt och mysigt jag har det på insidan istället för att stå ute och frysa! jajajajjaaa!
Himla bra =)
Ikväll är de fotbollsträning! he bli kanon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0