SaraIdaSofia! -

Gokväll!

Nu är vi hemkommna efter att först hämtat min mor och far på flygplatsen och sedan bjöd dom på middag =) Dom hade iaf haft det bara bra på deras lilla resa =) Dom hade även köpt hem massa fina kläder till både mig och min älskling =) Tusen tack =) himla bra kläder måste jag säga. Bershka borde som komma till umeå tyck ja! :)
Älsklingen gick och la sig just efter nio och sover nu som en stock medans jag är lite piggelin och sitter här och fjantar runt =) Ska väl snart gå och sova jag också men jag måste bara kika klart =)

Imorgon hade jag tänkt hinna med en hel del, först tänkte jag åka och sola solarium och sedan på de tänkte jag ta en joggingtur i kylan, sen hade jag även tänkt hinna tvätta en tvätt, posta lite brev, starta upp tandblekningen igen etfersom de dog av sist och jag hann inte göra klart det och så hade jag också tänkt baka lite eftersom jag fyller år nästa vecka och då tänkte jag starta med bakningen i tid så jag inte står där dagen innan och har allt ogjort.. Bättre att passa på nu när jag ändå är ledig =)

Näe nu har peppen för sängen kommit! Ska bli skönt att få sova hemma i våran säng med våra lakan! Underbart! There's no place like home =)
Puss Puss
Ida hjärta Alexander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0