SaraIdaSofia! -

halloj!

Nu är vickan här och vi har druckit massa kaffe och snackat en hel del skit =) Väldarns trevligt =) Sen har jag försökt smita ifrån för att göra lite nytta men då gnäller hon på att jag är kass på att ta det lugnt, och de stämmer nog. Jag vill gärna hålla igång och göra något hela tiden. Men sån är jag =)

Jag fick dock inte med hon på någon långpromenad för hon är å himla sliten.. ahha hon ser faktiskt bakis ut. Dock är hon inte det men de är ganska kul. Vi träffade en tjej idag när iv var på statoil det första hon fråga viktoria var om hon var bakis. haha!
Stackars liten =P
Nu inväntar jag att min man ska komma hem och sedan ska vi åka upp till stan och göra några ärenden och då ska vickan åka med oss upp.. två flugor i en smäll!!

Nä nu ska jag åter vara social med min vän! Ha de bra Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0