SaraIdaSofia! -

Hejsan hoppsan!

Imorse var jag uppe med tuppen, jag klev nämligen upp när min älskling åkte på jobbet, dvs vid sju och så gjorde jag en brasa och bäddade ner mig i soffan och såg en film =) Hur mysigt som helst =)
Sen klockan 9 vart jag tvungen att skjutsa min bror till skolan så då tog jag mitt pick och pack och åkte hem =) Så nu är vi på hemmaplan och just nu är min man hemma på lunch och när han sen åker så tänkte jag åka och fixa lite ärenden och även städa och tvätta =) Lite nytta alltså =)

Att vara ledig känns faktiskt skönt, jag har blivit för bekväm på skolan och jag kan inte säga att jag längtar tills jag måste jobba igen =P haha! Men men så kan de gå!

Nu blir de workinglady!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0