SaraIdaSofia! -

hoppsanhejjsan!

Vad hände? Om jag får fråga.. Jag vaknade nu. Klockan halv 1!!!!!!!!!!! Det är illa... jag har sovit bort hela dagen. Å jag som hade så mycket jag skulle göra idag!! Nedrans. Jag hade ju tom. ställt väckaren på först klockan 9, sen kvart över 9 sen halv 10 och slutligen klockan 10.! Men de gick ju åt fanders..
Jag Hade iaf tänkt ta en lång promenad med dogsen och sen förbi på älsklingens jobb och hämta bilen, sedan hade jag tänkt att åka förbi min söta farmor och farfar för det var på tok förlängesen jag var där nu! Sen hade jag tänkt hinna tvätta 1 tvätt, sola, och kanske åka upp till stan.
Men nu får vi se vad jag hinner. Bäst jag sätter igång med mina kära planer för dagen =)
Ha en bra dag!
Puss
Jag älskar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0