SaraIdaSofia! -

Just another day off igen..

Imorgon är jag återigen ledig. Vilket är skönt, eller jag är inte helt ledig.. Ska jobba två dagar på skolan =P hehe!
Idag har jag och Tempo varit på 1 och en halv timmas promenad vilket var äldigt uppfriskande =) Sista halvtimmen promenerade jag även med min farmor och farfar =) Sedan åkte vi hem till oss och där blev de wienerbröd och kaffe =) Inte alls fel =) haha.. Nu har farmor och farfar just åkt och jag överväger att at mig en promenad ner till Solariumet =) Det skulle ju inte vara helt fel =)
Sedan hade jag också tänkt hinna städa lite =) Håller på att tvätta nu för fulla muggar och nu kom en tanke, ag har ett par vita skor som är så himla fina, men dom är inte direkt vita längre, så jag hade tänkt tvätta dom.. Det borde väl gå bra?? I värsta fall åker jag på att köpa ett nytt par skor, men de skulle ju inte vara fel de heller.. Så jag troa jag ska chansa på att dom går och tvätta och sedan får vi se hur resultatet blir =) haha!
Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0