SaraIdaSofia! -

men blää!

Alex kom just hem från jobbet.. Å nu tycker jag faktiskt att det är tyvärr.. för jag hade planerat att åka och sola men de blev ju inget av... så de sög.. istället måste jag följa med och handla.. och de kändes inte sådär peppande men men.. Å sen skulle Pernilla komma förbi så då blir de ingen solning idag. Bajs för de.. Jag som verkligen såg fram emot att åka och lägga mig i solariet och kanske till och med somna =) Jag tycker de är så himla skönt att sola.
Så jag tycker att Alexander kunde ha jobbat lite längre så hade jag kunnat pallra mig iväg.
Jag skulle just gå då han klev in genom dörren.. Om jag bara hade smitit iväg 5 minuter tidigare... då hade jag just nu legat och solat. Men så blev inte fallet.
DÖD! Skål för blekfisar!
:P hahah! Puss
Älskar dig ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0