SaraIdaSofia! -

Morning!

Godmorgon!

Imorse vaknade jag och hade världens bula på handen, de är som en lång korv som bullar upp över hela handryggen! Men men så kan de gå. förhoppningsvis försvinner den snart =P
Nu är min älskling hemma på lunch så vi har just ätit korv med bröd =) Himla gott :) Nu ska han snart åka och då hade jag tänkt hoppa in i duschen och sen sätta igång en tvätt och sen hade Vrickadevickan tänkt komma förbi =)
Så då blir det kaffe och massa surr.
Hade även tänkt försöka lura med mig Viktoria på en promenad med dogsen =) Men vi får väl se om hon ids.. Än så länge sover hon iaf skulle jag tippa =P
Nu ska jag ta och ringa löne på umekommun för som vanligt ska det alltid strula med lönerna.. Idag skulle jag fått min lön men den har inte kommit!!! Å sånt är himlarns irreterande. Jag har ställt upp och jobbat där då är väl de minsta dom kan göra är att se till att jag får min lön i tid. Jag är inte någon multimiljonär som kan vänta på lönen hur länge som helst!!!! Dagens diss går alltså till Löner som inte kan dyka upp i tid!
Ha en bra tisdag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0