SaraIdaSofia! -

morrn!

Åhej! jag har sovit som en klubbad get! Vaknade nu men hade planerat att kliva upp vid 9, men så blev ju inte fallet!
nu hade jag tänkt kika igenom här hemma vad jag kan röra ihop för lunch till min man! Å sen vet jag inte riktigt vad som händer, antingen blir det stan eller så blir det att vara hemma och bara chilla, kanske en långpromenad med dogsen och lite nytta.. Jag skulle behöva sätta upp rullgardinen som vi inhandlade igår. En är redan uppe men den andra sket vi i för att vi hade så himla dåliga verktyg.
Sen skule jag också behöva fixa en verktygslåda.. Vi har alla våra verktyg i en konsumpåse! hahah! de ni!
Sen skulle jag behöva köra igång en tvätt! Ja, de finns alltid något att göra =) haha!
Nu ska jag iaf koka kaffe och se våra bästa år :P haha! Världens roligaste serie som gått i typ 46 år!!! Skål för de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0