SaraIdaSofia! -

så himla bra!

Hallen var vårt projket å de blev så himla fint :) Dock är de inte riktigt klart för färgen räckte inte så några väggar måste målas ett varv till =P Haha Dålig planering!
Igår blev de myskväll och så såg vi filmen the proposal, riktigt bra film :) Ikväll blev de att måla om i hallen och älsklinge har varvet mellan at måla och sett fotboll =P
Jag hade snart tänkt hoppa in i duschen och sen får vi se vad resten av kvällen bjuder på! Men jag skulle tro att det blir Lugnt..
BTW!! Idag köre jag min cross för första gången. Jag var ett snille och jag var så himla duktigt =) Haha! Charmigt värre :D
Näe nu suktar jag efter en dusch! Puss Puss

I ♥ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0