SaraIdaSofia! -

blä blä blä!

Jag är ensam hemma och är sååå uttråkad, min karl är hos Viktor och hjälper honom och pratar skit och jag är hemma och bara degar. Vi har heller inga kanaler nästan, som sagt bara 1,2,4 och 6. Så de är inte så mycket att se på så jag har inget alls att göra. .  Finns ingen film jag är sugen att se heller, eller det finns en på starran jag vill se men jag har ingen bil och jag tänker inte gå till statoil i regnet. Nej tack! Men men så kan de gå.
Hur som haver. Det är inte lätt när det är svårt, men förhoppningsvis är min älskade tillbaka snart iaf!

Imorgon är jag ledig och då hade jag tänkt ta med mig min Alexander upp till stan och köpa en näspiercing och kanske ett minneskort till min telefon. För det upptäckte jag för inte så längesen att jag inte hade och de följde inte med när man köpte telefonen heller.
Sen så hade jag också tänkt att vi kunde åka på brukshundsklubben och träna hundarna lite =) Tempo är ju som lite inne i det där. Han blir så himla lycklig när vi kommer ut dit.
Näe nu ska jag se om de finns något att plocka undan eller så. Något att göra iaf.
Eller så går jag helt enkelt och lägger mig. Men de kändes lite småtrist. haha.. Ja ni ser ju vad hopplös jag är.
Näe tack och adjö!
Ring en vän =P hahahha
Hejå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0