SaraIdaSofia! -

Gokväll!

Bestikningen gick sådär, 4 st 2:or men på helt andra saker än de vi trodde. Det vi lagat själv gick igenom utan anmärkning!
Hejja!
Dock var en av dom där 4 2:orna för att jag hade inge spolarvätska, så de är bara lite rost att laga och det kirrar min man =) Så snart kan vi sälja lillbilen!

Ikväll har det blivit lugnt, vi var förbi Obbola på en visit och sedan ble det hem och dega framför tv´n.
Nu har min man krypit i säng och jag funderar väl på att joina honom men jag känner mig en aningens för pigg!!
Fast jag borde gå å sova eftersom jag ska upp så himlarns tidigt imorgon. För då ska jag bege mig till Pernilla och så ska vi ha storbak =)
Wihoo!
Näe nu ska jag kika en sväng på tv och sen hoppas jag att tröttheten börjar nalkas!
Sovgott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0