SaraIdaSofia! -

hej hopp gummisnopp!

haha, bra inledining av mig där!
Idag blev vi väckta typ vid 8 tiden av kennet som ville att Alex skulle komma och jobba, så alexander jobbar nu veckan ut iaf! Skönt för honom!
jag klev upp och satte mig och nördade vi farmen och sedan råkade jag somna om och vaknade först när älsklingen kom hem på lunch! å då blev de lunchning tillsammans!
Men jag har nädå hunnit göra lite nytta, nu håller jag på att tvätta och så har jag städat hela lägenheten. Jag har även hunnit tvätta bilen och fixa ett arbetsgivarintyg. Så snart kan ja skicka in alla papper till Akassan och börja stämpla =) Å just ja jag har även ringt försäkringsbolaget och fixat lite =)
Hejja mig!

Men nu sitter jag här, alexander kommer väl inte hem förän klockan 5 och jag har nada att göra! Alla jobbar ju eller har börjat på unni! Hopplöst!
Men de är väl inte så mycket att göra något åt. Är dock ledig imorgon också men sedan får jag nog jobba torsdag och fredag. Sen när jag var ner på jobbet och kolla båtlistan så såg de ganska ljust ut faktsikt, kommer två STORA båtar inom någon vecka så då har man jobb så de räcker och blir över =)

Näe nu ska jag kila på en promenad med hundarna!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0