SaraIdaSofia! -

hoppsan falleralla!

Idag så har vi vart mest i Obbola och skruvat i bilen, när vi sen kom hem och svalt middagen la vi oss i sängen och vila, hoppsan sa sådär 1.5 timma senare vaknade jag! Så nu är jag hur pigg som helst! Förvisso ska jag inte upp och jobba imorgon men de är ändå inte bra att vända för mycket på dygnet.
Vem vet jag kanske kliver upp med älsklinge när han åker på jobbet, dvs vid 7 =P haha. Troligt? =)

Idag har Tempo fått bra med motion, vi har vart och sprungit upp och ner för ombergsbacken tills han var heelt slut och sen har han också fått vara ute och cykla. Så nu såhär på kvällskviste så ligger han i sin bädd helt utslagen =P haha!
Men de är bra att han får göra av med energi. Han har ju energi så de räcker för 4 hundar! =P
Imorgon blir det nog att åka med hundarna så dom får träna lite och sedan så hade jag tänkt träna en snutt själv! Å sen får vi väl se vad jag hittar på!
Näe nu ska jag kika tv!
Puss

I♥A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0