SaraIdaSofia! -

mumma!

Nu har vi vart och fixat så mycket som bara går på våran lillbil! Så förhoppningsvis går den nästan ignom bsiktningen iaf! Någon två kan vi leva med, de skulle iof vara onödigt men då får vi ju veta vad som mer behövs åtgärdas och då blir det hela så mycket enklare!

Idag hittade jag en bruksanvisning till våran tvättmaskin med inbygd torktummlare så nu jäklar kan jag med den helt och hållet och massa småtricks och knep =) hejja mig!
Nu ska vi snart åka hem och laga middag, de blir grillad fläskfile som legat i rödvinsmarinad med potatisgratäng å rödvinsås och en stor sallad och tzatsiki. wohooo! Hur mummsigt låter inte det på en skala 0-100?? Jag känner peppen och jag känner hungern krypa upp =) Detta kan inte gå fel!

Sen ikväll blir det att mysa med min man och se navy först klockan 8 och sen klockan 10 så börjar dodgeball!

Jag känner på mig att denna kväll kommer bli underbar! Näe nu är min man klar för avfärd!
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0