SaraIdaSofia! -

saturday night live!

Nu är vi nysshemkommna från bowlingen, jag rockade, eller nästan iaf! hehe!
Gratis bowling blev de iaf, tack för det :)
Nu sitter min söta man och kikar på tv medans jag sitter här oh kikar runt lite överallt. Vi ska väl snart gå och lägga oss men jag tänkte hinna med ett litet inlägg först iaf!

Imorgon är de söndag och måndagen närmar sig, men de är just another day off för min del! Inte bra de där med ledighet, man blir som en smula bekväm. Så på mitt jobb när jag jobbar lite nu oh då blir nästan varje dag som första dagen efter semestern och hur jobbigt är inte det kanske? Men med rätt inställning så går allt!

Imorgon hade jag tänkt fara och träna hundarna på morgonkvisten oh sedan blir det aquaarena med Alvin, Leo och Pernilla! Tror jag iaf. Det är väl inte helt bestämt men det lutar åt det hållet iaf!
Fast jag skulle behövt fara en vända upp till stan och köpa en ny näspiercing för den jag har börjar på att ha gjort sina ljuva dagar, diamanten har farit bort också! Inte bra!

Nu fick jag ett sms av min älskling som gör mig så himla lycklig! Han är så himla fin och så himla snäll! Han gör mig alltid så fruktansvärt glad. Finns ingen som han! Älskar dig
Så nu ska jag bädda ner mig i soffan med honom och strax blir det nattinatt!
Sovgott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0