SaraIdaSofia! -

so long!

vi åt en god middag, parisare.
Vi spelade minigolf på internet ( jag vann bägge gångerna) Lika så när vi spelade riktig minigolf i Grekland. Jag tror att jag är en minigolvkung!
Nu är vi hos thomas, Alexander skruvar i bilen medans jag sitter vid datorn och har tråkigt. Thomas går runt och tjålar i telefon. Snacka om utelämnad.



Jag tycker inte om att måste fara utan förklaring på vad som bekymmrar dig, spec efter mötet så behöver vi få veta vad som är fel. Det är jobbigt att vara ovetande. Blä för det.
Men men, jag å Alex får väl åka förbi någon annan dag skulle jag tippa. . Näe nu funderar ja skarpt på att åka till min belowed mor. Men jag har inte bestämt mig än. Idag är jag en människa som velar mycket, egentligen borde jag åka hem och tvätta men de vet jag inte om jag ids, jag borde också ta tag i att fixa nya kanaler, men jag kan inte bestämma mig för vad för slags kanaler vi ska ha.
Alexander vet att jag är en velig människa, ändå så säger han att jag får bestämma kanaler. De kommer sluta med att vi sitter med 1, 2, 4 och 6.
Haha..
Näe nu måste jag styra upp detta och de är omedelbart! Jag kanske hinner göra allt ikväll? Det beror på hur mycket jag ska vela dock, men kanske. Ett försök är de ju värt.
Hejja mig!
Puss Älskar dig Alexander Lindström!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0