SaraIdaSofia! -

berochdalbana!!

Så!! Nu har jag vart duktig!! Jag tänkte att innan jag sätter igång och bakar bullar måste det vara städat.. Så jag har just nu städat hela skiten =) Himla bra gjort!
Tog mej även i kragen och körde igång några tvättar! Bra jobbat!!

Förövrigt så kan jag meddela att vara gravid är som en berochdalbana.. Det är inte alltid en dans på rosor..
Alla känslor som man utvecklar och hur klumpig man börjar känna sej är inte så himla kul.
Magen är ett enda stort kaos som har gett upp för flera veckor sen! skål för det!
Min rygg värker och jag orkar inget längre.. Så de är inte så glamoröst som endel verkar tro. Framförallt så är det inte " a piece of cake" Sen kan jag också meddela att man går upp i vikt och känner sej fet! Hur kul?
Så enkelt är det.. Nu har jag iaf ingen ork kvar till att baka så det får bli en annan dag!
Nu ska jag bädda ner mej i soffan och kika på extreme home makeover och förmodligen klämma ut en tår eller två!
Japp Japp!!

Kommentarer
Postat av: jess

Hej!

Du får vara positiv, du har ett mirakel i magen och mer än hälften är gjord! Så du har mindre tid kvar!

Kul att du ändå kan vara ärlig och berätta om det oglamorösa och inte är en sån som ska få allt att låta så underbart =)

Sköt om dig!

2010-04-15 @ 14:36:58
Postat av: anonym

Hej!! jobbigt detta med magen sopm sluta funka, jag är själv gravid och har hittat mig min bästa vän..

Laxoberal är det bästa som finns!! Tack vare det så funkar min mage.. Du borde prova det!

2010-04-15 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0