SaraIdaSofia! -

bläää!

Ja är så himla uttråkad att det är sjukt... Alex skruvar i bil som bara skulle ta ett pyttetag men som nu tagit 2 timmar.. Måttligt less.. Dessutom är jag fast i Obbola för att jag följde med (eftersom de skulle gå fort) och de är ingen hemma så jag gör absolut inget alls... Å att gå ut i garaget är inte ens ett alternativ!!
Hungrig är jag också för ingen middag har vi ätit! nedrans..
Ikväll blir det då inget speciellt.. Alex ska ju börja jobba tre i natt!

Blää så tråkigt man kan ha.. Å på köpet så är de fredag! Suck suck!!
Jag kanske ska ta en promenad hem i regnet? nej inte troligt!!!

Mitt humör är då inte på topp nu iaf! Hatar bilar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0