SaraIdaSofia! -

Booring!

Älsklingen är hos sin far och skruvar i nån bil och jag är hemma och slappar och gör absolut ingenting!
Lite boring men de finns inte så mycket att göra =P Vi tog heller aldrig tag i garderoberna eller förrådet.. HOpplöst kändes det och vi sket i det totalt =)
Dock har jag vart duktig och tvättat!!
Nu sitter jag och funderar om jag ska åka och hälsa på någon rolig människa men jag har som ingen ork till det heller.. Så eventuellt blir jag sittandes hemma och göra inget alls =P haha! Så rolig är jag!!
Här kommer lite bilder från våran fina resa till fjällen iaf!

 

Vi hade laddat upp med en heldel godis vill jag lova =)

Mr. Spion (återigen)

Stugan

Alex visade hur söt han kunde bli en kväll när vi var lite uttråkade =P

Hallå lille renen!!

Hejdå fjällen!!
Orkar ej ladda upp fler bilder för det tar så himla tid =P

Så dom resterande kommer väl upp någongång då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0