SaraIdaSofia! -

Fredag!

Så var ännu en helg här coh de är alltid lika skönt!! Idag blev de en tur till stan med Vickan och handla lite.. Blev dock bara tråkiga saker =P haha! Men men så kan de gå!
Nu tar älsklingen en powernap medans jag håller på att göra mej
iordning och sen blir de middag i stan =) Himla mys!
Sen blir det filmkväll med gotta =)
Är sjukt sugen på grönsaker och dipp! japp de lät himla bra måste jag erkänna.. HÅller ni inte med? ;D

Sen inatt ska jag nog upp med min man och hjälpa honom med jöbbet, så det blir nog inte så värst sent ikväll!!LIka bra de, är sjukt trött av någon anledning..
Även fast jag tog en timmas powernap där vid halv 4 snåret.


Näe nu ska jag göra mej klar!
Ha en trevlig fredags kväll!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0