SaraIdaSofia! -

latenight!

Nu är helgen nästan slut =( Tur att det snart är helg igen ;) haha! Jag är en optimist, japp de är jag =)
Älsklingens match gick inge vidare utan blev förlust.. Men men så kan de gå! duktig var han då!
Nu har vi nyss svalt middagen och det var en himla god sådan =P Min man kan då laga mat :)

Nu ser vi på wipeout och inväntar wallander, då blir de grönsaker och dipp som tilltugg!! Mums!
sen blir det sängen och imorgon är en ny vecka igång! Börjar dock veckan lugnt med utbildning på jobbet och börjar inte förän 08.00, så de är ju 2 timmars sovmorgon =)
Så det blir en skön start på denna vecka!
Sen i veckan ska vi till barnmorskan och lyssna lite på hjärtljud och kolla läget. Sen nästa vecka drar föräldrautbildningarna igång.. Så då blir det träffar en gång i veckan under hela maj! Spännande =)

Näe nu ska jag dra mej tillbaka till tv'n!
Pöss!
Älskar dej mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0