SaraIdaSofia! -

Städtime!

När älsklingen jobbar så mycket som han gör och när jag jobbar så har vi en tendens till att skita i att plocka undan här hemma vilket leder till att det himla fort blir väldigt stökigt!! Så nu när jag är ledig så känner jag att det är dags att ta tag i detta!! Även fast det inte är så himla skoj så är det ju faktiskt nödvändigt!! Så nu är jag i fullfart med att städa! Man bli ju himla glad när det väl är gjort iaf!!
När det är gjort ska jag ta en prommis ner på coopra och handla lite och sen blir det nog lite balkongtid skulle jag tro!! Helt underbart väder ju!! Känns verkligen som att våren är här!!
Å det gillar vi!! Detta är npg första gången jag hoppas att sommaren går fort..
Jag vill ha våran skrutt i min famn!! Omöjligt att förstå att man kan längta såhär mycket efter något!! Pretty amasing!!

Näe back to städningen!! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0