SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Idag har jag vart i stan med Emma!! Himla trevligt om jag får säga de själv!
Köpte en fin turkos kofta och en super fin jacka.. bilder kommer sen!
Blev också en riktigt gofika på göteborg där de blev marängswish!! Mumma!!!
Nu är vi hos Alex far och ser fotboll.. Jag missade desperata ikväll =( haha ! men men så kan de gå!!
Imorgon är jag ledig igen och de är ju skönt men de är bra att jobba också! =P
imorrn blir de iaf att åka och se om ja hittar någon grill!! Grillen är ju ett måste nu när våren är här och sommaren på ingång! Om jag hade en grill skulle jag grilla jämt typ! Galet gott!
Aja, nu ska jag bänka mej framför tv'n och vara social! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0