SaraIdaSofia! -

tjollahopp!

Älsklingen kom hem från jobbet idag i bra tid men nu har han somnat på soffan och jag tror han sussar ganska gott.. Han snarkar också =P haha! Sötaste!!
Snart blir det iaf att ta tag i middagen..


Jag måste säga att jag är lite besviken..
Man läser om folk som är lika långt gången som jag som skriver hur mysigt det är att pappan får känna sparkar osv.. Men i min mage är det inte mycket action... Kanppt så jag får känna något.. det är någon enstaka gång jag får känna något som skulle kunna vara en spark men inte en chans att man känner det utanpå magen.. Himla tråkigt!!
Är det någon som vet varför det är så olika???
Jag vill också ha en livlig skrutt i min mage så man kan känna den!!
Jag läser om folk som är 4 veckor bakom mej där pojkvännen fått känna... sjukt vad orättvist!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0