SaraIdaSofia! -

Uppe med Tuppen!

Ja det är jag.. Klev upp 4 imorse ;D Men det var bara för att hjälpa min man med tidningen.. Himla bra gick det iaf. Förutom en liten incident.. Alla som skulle ha hemmets veckotidning blev utan för dom råkade jag ge till dom som skulle ha hemmets journal och den kommer på onsdagar och inte idag. Men älsklingen ryckte in och styrde upp så de blev rätt tillslut =P haha! ooppsi!!

Nu är jag iaf klarvaken och hade väl tänkt bädda ner mej framför vakna med the voice, somnar jag så gör det ju inget.. Jag är ju ledig idag jag!! Verkar ju bli bra väder för en ledig dag också =)

Sen idag blir det att åka till vetrinären med Tempo.. Måste ge honom en vitaminspruta och se om de blir bättre med hans päls.. Han lossar så sjukligt mycket hår att det är sjukt, har aldrig sett en hund tappa så mycket päls och då har jag ändå haft hund hela mitt liv!! Ska även åka förbi zoo och köpa laxolja som dom kan få, och plackoff!!
Japp.. för såhär går det inte att ha. Blir ju tokig på allt hår överallt.. Nog med hundhår i vanliga fall men nu tusan!!
Jaja.. Så ser mina planer ut än så länge =)
Sovgott!!

Kommentarer
Postat av: Jessie James

Åhh så roligt :D

2010-04-19 @ 07:51:37
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0