SaraIdaSofia! -

00:19

Jag kan inte sova!! Av någon anledning är jag piggelin!! Klev ändå upp 8 imorse i hopp om att jag
skulle vara trötter ikväll men så blev ju inte fallet!!
Älsklingen har då gjort natt, men han börjar ju jobba 3 så de är ju förståligt =)
Imorgon blir det att dona på.. Vi har fått ett vardagsrums bord som vi ska slipa och måla om,
och så ska vi även lägga klickgolv. Kommer bli galant! =)
Sen hade jag också tänkt tvätta lite, ska tvätta upp alla bebiskläder hade jag som tänkt. Så de kan ju vara tid att börja med de.. på onsdag är de ju bara två veckor kvar! Shittespommes alltså.. 9 månader har gått fort.. Men inte nog fort =P är måttligt less.. Men jag tror att man ska/får vara de såhär på slutet ;D
Börjar också bli måttligt nervös inför förlossningen, men jag försöker tänka att jag är skapt för att kunna föda så de kommer nog gå finfint!! när hon väl är ute är de nog värt all smärta i världen =)

Nu ska jag lösa lite korsord, fick nämligen en ny korsordstidning av min man igår ;D Inte illa!! Korsord rockar och jag börjar bli riktigt haj på det hela =) haha! Sen ska jag försöka somna så jag tar mej upp i tid imorgon =)
Sovgott!! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0